måndag 4 oktober 2010

Godmorgon alla där ute :D

Klockan är 7:17 och jag har precis gjort mig i ordning, dvs käkat frukost och klätt på mig ;D
Idag är det skola och inge stall.. Linnéa min hästskötare har Maiga idag, men hon ska få vila nu på tisdagar har jag bestämt. Så i morgon blir det rida ut i skogen, tror mamma skulle rida då. :) Och på torsdag blir det dressyr träning, längtar!
Btw, hittade massor med gammla bilder på datan på min & Marias första häst, så tänkte slänga in lite bilder nu. Men jag får berätta lite med om Helly senare för er, för jag måsta åka till skolan snart. Men här kommer bilder :)


Första gången vi träffade Helena (kallades Helly) och båda jag och Maria föll för henne direkt!


Haha hennes man/pannlugg var en katastrof.. ;)

Kan lägga upp lite fler bilder i eftermiddag, för nu börja det krångla här.. :o
Kan inte ladda upp fler -.-
Aja men vi hörs i eftermiddag, ha en bra dag alla! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar