måndag 4 oktober 2010

ny design!! :D

TACK så jätte mycket Sara för den jättefina desigen! Nu ska jag komma igång med att blogga igen, men ni får inte klaga på mig om det är lite för lite inlägg. Men ni får påminna mig och peppa mig (a)
Iallafall, idag hoppade jag och Matilda lite i padocken, för igentligen tränar vi på måndagar men Emma är i Grekland nu, så vi fick hoppa ensamma. Det gick bra, men jag känner att Maiga begöver lite mer havre hihi.. Och då måste jag köpa störra burkar, för de hon har nu är fullproppade med mat, men de räcker inte. Hon får 1,5 kg havre om dagen delat på 3 burkar, men jag skulle nog öka det dubbelt. För hennes energi kommer från havren.. ;)
Men nu ska jag röra mig mot sängen, och jag tar med kameran till stallet på onsdag så då kommer nya bilder upp!
GODNATT <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar