onsdag 9 februari 2011

När jag har tråkigt..

.. så kollar jag på hästfilmer på youtube haha.. :P
Kan typ sitta i någon timme och kolla, för det händer ju ingenting på facebook iaf haha.

Hitta några filmer på hästar som går in i transporterna själva, ganska nice ju ;D
Inte för att Maiga är en plåga att lasta, men förut va hon lite trög. Men sist vi lasta gick hon rätt i på en gång. Det är skönt att ha en häst som är lung i transporten. Jag skulle tycka det var jätte jobbigt om min häst stog och trippa och försökte komma ut när den stog där inne. :( Men alla hästar är ju inte lika, det är ju tur!

Här här iallafall några filmer som va lite småsöta :)

Självlastande häst

Haha sötaste hästen ju!

Jag gillar denhär filmen, dom har nog tränat ett tag. Men hästen är uppmärksam på sin matte och lyssnar på singnaler. När hästen gör rätt så får han godis, och blir uppmuntrad till att fortsätta. :)
Haha, jag menar inte att man borde lasta såhär! Tyckte det bara va en bra film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar