onsdag 26 oktober 2011

Träning för Pia

I lördags så tränade jag för Pia, för att finslipa på det sista inför tävlingen på fredag. Kan inte säga något annat än att de gick så himla bra! Pia hittade så många knappar på mig och Maiga och jag har aldrig känt Maiga galoppera så bra. Så nu har vi kommit framt till att sluta träna för Göran. Han är en jättebra tränare, men jag och Maiga behöver mer. Han hjälpte oss jättemycket i början, men nu måste vi gå vidare.
Så nu blir det träning för Pia när det passar, och de ska bli så kul! :D

Och på fredag ska jag rida en lokal LB:3 på Hamre, ska bli så kul! Är jättetaggad och längtar jättemycket!! :-)

Ska visa min tävlingsoutfit för er snart.

2 kommentarer:

  1. Är det din häst i headern? vilken ras? :)

    SvaraRadera
  2. Ja de är min häst :) Okänd, men varmblod iaf :)

    SvaraRadera