måndag 14 november 2011

Amanda in Thaa Blogg

Hej alla Ellens läsare!
tycker hon uppdaterar lite dåligt, så nu tog jag över ett tag och vet inte vad jag ska skriva..men kan berätta lite hur hon är som person och hur det har varit att lära känna henne.

Jag känner igen mig själv ganska mycket i Ellen. Hon är en person med mycket glädje i sig och är alltid possitiv, hennes humor är precis som min (fast jag är lite roligare ;) ) haha nejdå men hon är en supertrevlig tjej och vårat lilla "gäng" hade knappt vart någonting utan henne, med henne har man alltid kul och man vet att hon i stort sett alltid skrattar med mig om man säger/gör nå kul. Finns så mycket att säga om denna gulliga lilla flicka:D puuuuuss på dig min lilla pussgurka Ellen, you are the best! :D<3<3<3

// Amanda Grahn i Ellens klass. ni kan ju kika in på min blogg: jennieamanda.devote.se . Det var allt för mig och fortsätt läsa ellens blogg om hon och hennes häst Maiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar