lördag 5 oktober 2013

Hoppträning i morgon!

Hejhej! I morgon ska jag träna för tränare för första gången sedan i februari! Förstår ni hur glad jag är? :D Jag ska rida med tre andra ekipage och vi ska rida lite markarbete för en tjej i stallet som heter Klara.
Gud så kul det ska bli! Hoppas Maiga är lika laddad som jag är.
I torsdags hoppade jag lite i paddocken och Maiga var riktigt kul att rida då. Hon var pigg och lydig, samtidigt som hon hade sin lilla egna motor. Hade även en bom på marken som jag bytte galopp över och vi lyckades varje gång! Hon bytte till och med av sig själv innan bommen kom, så det var superbra! :)

Idag är Maiga på voltigetävling på Hamre och jag hoppas hon kommer hem rätt tidigt, för då åker jag ut till stallet och pysslar lite. Har köpt nya hinkar som hon ska ha sitt kraftfoder i. Det blev tre gröna hinkar som rymmer 5 liter, så de är perfekta. Kan slänga in en bild på dem sen när jag har gjort i ordning dem i stallet! :)

För övrigt är jag så peppad på att träna och rida nu! Att byta stall gjorde verkligen allt till en nystart och jag är så motiverad nu. Vi står på en superbra anläggning och jag kan få den träningshjälp jag behöver. Åhh det känns så bra! :)

Baståsen 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar