onsdag 25 maj 2011

Frågor och svar

Jag kan inte svara på kommentarerna i kommentar-fältet..
Så jag gör det här :D



Anonym 1: Tack! :) Det är inget swarovski-pannband, utan det kommer från Hööks. Det är deras bling bling-pannband som kostar runt 200 kr tror jag. Men jag tycker att det är lika fint som "originalet".

Anonym 2: Den använder jag bara för att jag tycker att hon är fin i det. Använder inte nosgrimmor för att de ska ge vissa effekter faktist. För jag spänner mina nosgrimmor väldigt löst, för de gör ändå ingen skillnad.
Så istället för att rida utan nosgrimma så spänner jag den löst och varierar mellan olika, som pullar, remont, engelsk och aachen.
Men en remontnosgrimma ska se till så att bettet ligger på plats i hästens mun.
Man använder oftast remontnosgrimmor till unghästar för att de inte ska vara så tjaffsigt i munnen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar