söndag 15 maj 2011

Prio 1


8 kommentarer:

  1. Ska du ta med Maiga till Baståsen? Vart kommer du köpa allt? :) Själv letar jag efter en något billigare lädergrimma :D

    SvaraRadera
  2. Vad har kyl gele för verkan och vad använder man det till? Har länge undrat men inte fått något bra svar från någon annan ;)

    SvaraRadera
  3. Anonym 1: ja det ska jag :) grimman är från Hansbo, den kostar under 200 kr. Och igentligen spelar det ingen roll vad det är för märken på schabraket, lindorna och bootsen. Jag bara tog de jag tycket är snygga. :) Ska försöka hitta någonting liknande!

    SvaraRadera
  4. Anonym 2: Det kan vara bra att använda på hästens ben efter ansträngande ridpass och liknande. Jag tänkter använda det i sommar för att förhindra att benen sväller eller blir varma efter träningarna. :)
    Annars går det bra att svalka benen med vatten, men glöm inte att läsa hur du använder kyl gele innan du använder det på hästen! :)

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket för dina svar!:) nu fattar jag :D

    SvaraRadera
  6. ska du till baståsen den 3 juli? :D
    jag kommer antagligen jobba på ridläger där i sommar, haha samma som du ska på :)

    SvaraRadera
  7. Japp det ska jag :)
    Jaha, kan man jobba på lägerna? Va gör man då? :)

    SvaraRadera