tisdag 25 januari 2011

Dag 02 – Min ridklubb



Jag rider på Hamre ridklubb, och jag gillar stället. Det är tävlingar här ganska ofta, dock bara hoppning. ;) Jag älskar stämningen på Hamre när det är tävlingar! Det är så mycket folk här då med så mkt hästar :D Och säg någon som inte gillar hamburgarna man kan köpa här då..? ;)
Vi har två ridhus, en stor padock, två riskolestall, fyra privatstall, ett gymnasiestall, stora hagar, en cafeteria och bra ridvägar i skog.
Det finns ju vissa negativa saker om Hamre också, men vart finns det inte de..?
Jag har ridit på hamre enda sen jag började rida, så jag har ett starkt band till klubben.


Till vänster så är det är hage där alla ridskolehästar går tillsammans i.


Hamburgare haha <3


Här står Michelle Amanda jag och Cissi i padocken, lilla ridhuset och cafeterian syns i bakrunden. :)


En traktor (som Maiga hatar)

Bilden högst upp kommer från Hamres hemsida och dom andra har Maria Svensson fotat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar