tisdag 4 januari 2011

Tjohej :)

Han inte blogga igår, för ja kom hem från stallet ganska sent. Men hopptränningen gick sådär igår.. Det gick bra i början men mot slutet så blev jag opeppad för det började gå dåligt. Och Maiga gjorde sina egna språng, alltså alla fyra fötter upp i luften samtidigt och en och annan bom med hinderstöd flög haha :( Men det var nog bara en dålig dag, hoppas det går bättre nästa vecka! Och jag tror inte jag lägger upp någon av filmerna hahah, ska se om jag kan klippa ut några snuttar isåfall xD

Men idag red jag dressyr inne i ridhuset och det gick bra, men Maiga va stel efter igår och lite trött. Det var jag med, men red i ungefär en timme. Så i morgon ska hon vila och så blir det dressyrträning på torsdag! :D
Och juste, ja skulle få hjälp av en i stallet någon dag i veckan med att tömköra Maiga. Jag har aldrig gjort det förut, så det ska bli kul. :)


För att du är det finaste som finns, min underbara häst ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar