tisdag 12 april 2011

Godmorgon!

Snart ska jag till skolan och skriva engelska nationella provet.. Usch, inte så värst taggad..
Sen efter det har vi 3 timmar håltimme, så då ska jag hem och käka och försöka sova haha. :P
Sen tillbaka till skolan 12.45 för då har vi Here 4 U dag och det ska komma någon f.d kriminell snubbe till vår skola och ha ett föredrag. Får se hur intressant det blir. ;)

Sen ikväll ska jag till lilla snuttan, men hon ska få vila ikväll. :)
Ska ta ur alla broddar och bara gosa med henne.
Juste, sen i måndags går hon helt utan täcke, men nu börjar det ju bli lite sämre väder så ja vet inte om hon ska få ha täcke igen.. Det är iallafall inte under 7 grader, så det är ju inte så kallt.
Men jag tror att hon tycker det är skönt att slippa täcket.
Aja, nu ska jag rulla till skolan :)


Fuego XII - nääästan lika snygg som Totilas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar