fredag 20 april 2012

Taggar för tävling!

Idag går Maiga voltige, eftersom att det inte blev någon programridning för Göran. Men men..
Och igår red mamma Maiga, så jag fick en ledig dag i alla fall.

Just nu sitter jag och kollar på världscupen i dressyr på 1:an, för att få lite inspiration tills söndag. ;)
Tycker det är så himla kul att kolla på så duktiga ekipage, man blir inspirerad både av deras ridteknik och deras styling. Och det var väldigt många som red med hjälm idag, det börjar bli populärare nu verkar det som. Men jag la märke till att det bara var kvinnor som bar hjälm, medan männen red med hatt?
Vad kan detta bero på? :)

Nä nu ska jag kolla lite LB:3 program på Youtube, ett super bra sätt att lära sig programmet på. Men självklart så har jag ridit det och läst det flera gånger på papper, håller bara på att repetera nu. :)

Isabell Werth tävlar med en utstickande hjälm


Medan Edward Gal fortsätter med den klassiska dressyrhatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar