fredag 6 januari 2012

Hej och hallå 2012!

Jag har inte vart någon höjdare på att blogga under denna tid jag haft bloggen, och någon höjdare på att blogga kommer jag nog aldrig att bli.
MEN.
Nu känner jag att det är dags att damma av bloggen och köra igång lite smått.
Jag kommer som sagt att skriva om allt som hör till hästen och vardagen i stallet. När jag hinner och orkar. ;)
Ibland kan ja få värsta bloggsuget, men sen försvinner det och jag vet inte vad jag ska skriva. Även om jag läser cirka 30 hästbloggar om dagen..

Men jag kastar in lite bilder från den senaste tiden.
Och på onsdag ska jag träna för Pia, så då kommer jag skriva om den träningen iallafall!
Och hoppas att jag kommer kunna hålla igång bloggen nu under året! :)

Sötishästen förra veckan efter en härlig ridtur ute i solen med härligt sällskap!

Vår underbara sadeln som jag fetta in för första gången typ, och gissa vad? Den blev som ny :D

Maiga fick ett ländtäcke från JH Collection i julklapp :)

Mamma och Maiga igår, de är så kul att se Maiga från backen och hjälpa mamma och Maiga på det sättet :) Väldigt nyttigt för dig själv som ryttare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar