onsdag 4 augusti 2010

Äntligen fint väder! ♥

Hejsan alla små! :)
Nu är jag hemma från en dag på stan. Åkte ner med Ellen och Robin och vi satt och på Coffehouse by George och tog en latte och en macka var. Jag köpte en latte med karamell-smak men den smaka pyton.. Sen dela vi på en stoor chokladboll.
Efter ett tag så kom Ellens pojkvän Alexander och vi bestämde oss för att kolla på bio. Kommer inte ihåg va den hette som vi kollade på, men de va nått action och va allmänt tråkigt.. 2 och en halv timme tråkig film..! Och jag dricker alltid så mycket när ja kollar på bio, så jag var grymt kissnödig efter det haha. :P
Och när vi kom ut på stan igen så va det strålande solsken och blå himmel!!
Så hoppas att det är så i morgon också, för då blir det antagligen en sväng till Stockholm eller ut med båten över dagen. Sen ska jag till Maiga!! :D
Men tänkte uppdatera lite mer senare, för nu ska jag gör nått annat hehe.
Vi hörs! ♥

Min förra häst Helena :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar