torsdag 5 augusti 2010

Bada och sola ♥

Hejsan bloggen! :)
Vad har ni gjort idag? Solat, badat, ridit? :)
Förlåt för en usel uppdatering idag, men vi har vart ute med båten exakt heela dagen!
Det har vart sol (äntligen!!) och jätteskönt i luften. Så vi åkte ut till våran båtklubb och grillade där ute. Sen hitta vi en liten badbrygga och i vattnet låg de som en stor madrass med studsmatta och rutchekana på så vi lekte där ett tag haha. ;)
Men nu är jag äntligen hemma. Väntar på mamma sen ska vi ut till hästarna. Linnea som skulle rida Baron idag kunde inte åka ut, så jag får rida honnom istället så får mamma rida Maiga.♥
Fast jag vill igentligen ha Maiga, men Baron är inte så lätt att rida och mamma ville ha en lugn häst, så då fick Maiga ställa upp. Hon är alltid så snäll och rar och dummar sig aldrig, vilket är ganska skönt tycker jag..
Men nu ska jag ta och byta om till ridkläder, men jag lovar att skriva när jag kommer hem.
Ha en bra kväll alla :)♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar