onsdag 4 augusti 2010

Regn, regn, regn & regn... ♥

Godmorgon bloggen!
Robin ringde och väckte mig runt 10 i morse, och när jag tittade ut genom fönstret så ösregna det..! :(
Va kan man göra idag och det regnar så mycket? Hyra film och äta godis?
Ellen och Robin kommer iallafall hit om ett tag så hittar vi säkert på någonting.
Och idag ska Maiga vila, hon ska bara ridas varannan dag nu. Så saknar henne fast jag var där igår, haha :(
Men i morgon så ska jag ut till stallet igen, och då tror jag att jag ska leta reda på lite stockar i skogen som jag kan skutta över. Jag har bara hoppat Maiga ca 4 ggr på 2 månader.. :O
Fast sen måste jag fixa lite inför den lilla flytten hem till Hamre igen över helgen.
Har köpt nya hö-påsar som e vita med gula prickar hihi. Dom måste jag skriva Maiga på. Sen ska jag leta reda på hennes burkar som hon har havren i och detdär.
Men snart kommer Ellen så måste byta om nu, tror vi ska gå på bio faktist.
Det regnar ju så man vet ju inte vad man kan göra..
Men jag uppdaterar senare!
Kram ♥

Slänger in en bild på mig och Regina, min förra medryttarhäst. :)

1 kommentar: