lördag 21 augusti 2010

Skit dålig uppdatering... ♡

Tjenare! ;)
Haha, förlåt för en riktigt kass uppdatering.. Men jag orkar typ inte sitta vid datan.. :(
Men jag och Maiga utvecklas mer och mer för varje dag och jag tränade för Göran i torsdags!
Det gick så hiiiimla bra, trodde knappt att de va min häst jag satt på! :O
Görans citat var "Nu har Maiga kastat av sig pjäxorna och satt på sig dansskorna!!" HIHI!
Fattar ni vad stolt jag blir!? Helt otroligt!! :'D
Men idag red jag ut och klättra lite, sen red jag lite galopp på "gräsbanan".
Hon var inte så sammarbetsvillig i högervarvet, så nu är jag helt slut i höger arm för jag var tvungen att visa vägen och leda innåt med höger hand i högra varvet. Hon kan bli riktigt tung i huvet när hon är lite lat.. :P (ni ser på bilden hur jag tar höger hand innåt "volten"...)
Men på tisdag ska jag hoppträna, ska bli skitkul! :D
Fast nu ska jag göra nått annat, tror jag laddar upp lite nya bilder senare!
KRAM ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar